/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia som politiradardetektor
Fra : tofle
Vist : 577 gange
300 point
Dato : 06-02-07 11:04

Læste lige dette tip
http://www.kandu.dk/tiphist.aspx?tid=15214
Nogen der ved om det virker??????? eller

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 11:16

Det er "fup"

Og desuden er det en over 2 år gammel mail, så der er INTET nyt i det.....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 310 point
Dato : 06-02-07 11:18

Citat
I spent 20 years in the Air Force working on Electronic Warfare equipment. Detecting and jamming radars and other such of all types. Sorry folks, the cell phones I have seen cannot support an antenna that would receive police radar. Now, if you use certain tricky electronics you can adjust the electronic wavelength of an antenna, but only so far. Now, in the years since I have retired, electronics may have found a way around this, but I doubt it. It would have made a lot of news in the electronics industry. Check with a neighborhood ham radio operator to find out.

Det er helt andre frekvenser der er tale om.....

Godkendelse af svar
Fra : tofle

Dato : 06-02-07 11:50

Tak for svaret refi.

men ØV at det bare var fup

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 12:09

Selv tak