/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
FRI sms til billig pris ??
Fra : import1995
Vist : 671 gange
35 point
Dato : 05-02-07 10:22

Hej ! Jeg har en søn på 16 som har mobil tid ved CBB, men han sms´er så meget at jeg er nød til at finde en bedre løsning, er der nogen der ved hvad den billigste løsning på fri sms er !!

MVH Bent

Kommentar
Fra : thaisontrine

Dato : 05-02-07 10:24

Hej hvis jeg var dig ville jeg gå ind på www.unotel.dk de har billig fri sms men også telia har fri sms som bliver billigere jo længere man har sit abonnement.

Venlig hilsen thaisontrine

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-02-07 10:29

Telia xpress, til kr. 120 pr måned,

http://telia.dk/privat/produkter/mobil/abonnement/xpress

Debitel til 170 kr. pr måned men Telia xpress, er det billigste, efter 1,5 år er prisen 60 på mdr, men den falder løbende

Accepteret svar
Fra : hamse

Modtaget 45 point
Dato : 05-02-07 10:35

cbb har også næsten fri sms til 49 kr pr måned koster dog 1 øre pr stk der ud over

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-02-07 11:21

Lad ham betale selv eller lad være med at give ham en mobiltelefon. Betal det det koster og se glad ud.
Skal han skrive til andre kan man gøre det pr. mail.

Lige et par dumme kommentarer. Det er de første i dag, så jeg mangler at komme af med noget.

Hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 05-02-07 11:33

Han betaler selv, men man vil jo gerne hjælpe med at gøre det billigere !!!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-02-07 12:02

Nu må du jo lige fortælle HVAD han betaler nu....

Ellers er der ikke rigtigt noget at sammenligne med....

Dernæst gør op HVAD der er SMS og HVAD der er "snak" og HVAD der er evt. "abo"

Så kan der findes den ideelle pris....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-02-07 12:04

Telia Xpress er den mest populære, blandt de unge mennesker jeg kender, det er den Nordsted1 foreslår

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-02-07 12:08

Der er et tip, her på Kandu med en telepris guide, har du prøvet den: http://www.kandu.dk/tip15530.aspx den fortalte mig at jeg kunne spare 49 kr. pr. måned ved skifte abonnement

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 05-02-07 12:18

Tak for svaret hamse. den havde jeg ikke st hos CBB, også tak for alle andre gode svar

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-02-07 14:49

Et andet forslag,der måske også kan bruges er TDC.Jeg betaler 99 kr. om måneden i abonnement,og kan sende alle de sms'er jeg vil,ganske "gratis".
Skal kun betale hvad jeg ringer for.Og det er ikke ret meget,da jeg bruger min fastnet telefon