/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opdatering af n73
Fra : joand
Vist : 1085 gange
100 point
Dato : 04-02-07 13:48

efter opdatering af min n73
har jeg fået en knap der hedder qtn_idle_skey_... i højreside af displayet
den går på internettet når jeg aktiver den.
Har opdateret til v 3.0649.0.0.1
30-11-06 RM-133
Nogle der har en forklaring på det

Kommentar
Fra : anonymm

Dato : 04-02-07 14:55

Du kan prøve å Oppdatere den på nytt eller prøve:
http://europe.nokia.com/A4176089

Kommentar
Fra : joand

Dato : 04-02-07 15:50

Har prøvet at opdaterer igen men skriver at den er opdateret.

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 07-02-07 21:33

Hej

Undskyld, at jeg sådan blander mig, men jeg har netop indkøbt en N73 og har et par tillægsspørgsmål:

Hvorfor får jeg at vide, at der ikke findes opdatering til min N73, når jeg indtaster telefonens 'code'? Min firmware er ældre end den, joand har lagt ind i sin.

Er det rigtigt forstået, at der kun findes engelske opdateringer, eller er det kun et opdateringsprogram, der hentes i første omgang?

På forhånd tak

NKSDK

Kommentar
Fra : joand

Dato : 08-02-07 21:04

NKSDK
Bruger du pcsuite til opdatering
den søger selv efter ny firmware som kan installeres.

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 08-02-07 21:10

Nej, såvidt jeg har forstået, skal hentes en 'Nokia Software Updater', som installeres ved siden af PC Suiten.

Dette program skulle så selv søge efter opdateringsfirmware, men desværre har jeg et problem med updateren, som jeg tilsyneladende deler med mange andre verden over: Applikationen går ned, inden den får startet op (har kontaktet Nokia).

At jeg ikke kunne få lov at se "din" opdatering til min telefon skyldes, at min er branded til '3' - et irriterende problem, som jeg nu heldigvis er kommet ud over, så jeg kan få opdateret ligesom dig. Men jeg skal jo altså lige have en opskrift fra Nokia på, hvordan jeg får updateren startet.

Mvh
NKSDK

Kommentar
Fra : joand

Dato : 08-02-07 21:49

I pc suite 6.82.22.0 er der et ikon
der hedder "opdaterer telefonens software"

Har du den ny version?

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 08-02-07 22:01

Du har sgu da ret - den må jeg prøve i nær fremtid (får nok ikke tid at lege mere med det før næste uge).

Tak, af hjertet tak fordi du gider være førehund for den blinde

Mvh
NKSDK

Kommentar
Fra : joand

Dato : 09-02-07 17:56

Nå men er der så en der kunne svare på mit indlæg som startede det hele

Kommentar
Fra : tommyreimer

Dato : 11-02-07 02:30

du skulle nok have købt dig en sony ericson 790i den har jeg fed mobil

Kommentar
Fra : joand

Dato : 11-02-07 09:16

NEJ TAK
SONY er ikk lige mig

Kommentar
Fra : tommyreimer

Dato : 12-02-07 00:36

ok joand
det var også bare en joke en hver har jo lyst at købe den mobil de vil have