Hva sker der for den brænder?
Fra : bublebee
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 12-01-06 23:25

Vi har et lille irriterende problem med vores brænder.
Indtil nu har den altid brændt fint uden problemer. Vi brænder vores dvd skiver med 4 x hastighed uden nogen komplikationer. Men så nu lige pludselig er den begyndt at hakke i filem når man når mod slutningen. Hvad er der lige gået galt for den?

Vi troede problemet lå i, at vi brugte flere forskellige usb ting i samme stik, så vi uinstallerede alt og lagde så brænderen ind igen, uden nogen forbedring.

Hvad er der gået galt for den nu?

Fra : wibbi

Dato : 12-01-06 23:39

Prøv at defragmentere.
Mvh. Lillian

Fra : tedd

Dato : 13-01-06 00:31

Dårlige codecs er mit gæt

Fra : tukols

Dato : 13-01-06 01:22

Dårlige codecs er mit gæt

Kan du oversætte?

Hilsen tukols

Fra : jabus

Dato : 13-01-06 05:55

Flere råder til at man ved brænding er opmærksom på varmen fra laserebrænderen og ikke brænder mere end 3-4 stk af gangen.Jeg havde samme problem og der har det haft virkning at lade en hvile

Fra : leif0149

Dato : 13-01-06 08:16

Kunne også være, at du har siftet "skive-fabrikat".
De dårligste af de billige har problemer i yderste dele af DVDskiven.
Brug kun A-grade eller bedre. Det betaler sig, fordi man ikke har fejlbrændinger.
VH
Leif0149

Fra : bublebee

Dato : 13-01-06 13:10

Vi brænder på de samme skiver som vi hele tiden har gjort. Vi har en spindel stående med 100 stk i, og nu er vi nået ned til de sidste 20 eller sådan, og på de sidste 4 vi har prøvet laver den fejl. Og den har ikke været for varm, for den har stået stille og lavede endda fejl på første film....

Det mest underlige er jo at den har virket

Fra : bublebee

Dato : 18-01-06 21:17

Vi fandt selv fejlen i det hele.
Det var skiverne - vi prøvede at skifte fra de minus skiver vi brugte, til samme mærke bare + skiver. Og nu virker det hele fint ;)

Fra : jabus

Dato : 18-01-06 21:44

Hvad siger afspilleren så??

Fra : bublebee

Dato : 18-01-06 21:59

Den siger ingenting, den spiller filmene lige så fint

Fra : leif0149

Dato : 18-01-06 23:53

Til lykke.
En god og enm løsning, ikke.
Jeg køber altid A-grade medier (DVD+) hos Azomedia, kun en anelse dyrere at købe, men aldrig fejl, så intet irritationsmoment, og i længden billigere.
Held og lykke
Leif 0149

Fra : bublebee

Dato : 19-01-06 12:33

Hej leif.

Der køber vi også vores skiver.
Vi køber de tilbud der er med 100 skiver og 100 covers for 395

Fra : leif0149

Dato : 19-01-06 13:34

Hej bi.
Ser ganske godt ud.
Jeg bruger Infinity Samurai (plus skiverne) og kan ikke huske, jeg overhovedet har haft nogen fejlbrænding, hverken ved 8 eller 16 gange hastigheden.
God fornøjelse med den "genopstandne"
VH
Leif0149

Annuller spørgsmålet